Reklamace

JAK POSTUPOVAT 

Při přebírání zboží od přepravce, dodržujte prosím tyto kroky:

1 ) Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
2)  Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

ZBOŽÍ BYLO DODÁNO NEKOMPLETNÍ NEBO NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU TYPU

Prosíme, napište podrobnosti na info@swisstoner.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

TOPlist TOPlist TOPlist TOPlist

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení