Kontakty

Než nám zavoláte nebo napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas.

Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení?

Časté dotazy

Kdy doručíte moji objednávku?

  • Aktuální stav své objednávky zjistíte v sekci Moje objednávky.
  • V případě osobního odběru prosíme vyčkejte na SMS či e-mail informující, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • O předání zboží dopravci informujeme rovněž prostřednictvím SMS a e-mailu, ve kterém najdete i odkaz pro online sledování zásilky.

Jak mohu reklamovat?

  • Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat v případě problémů s doručením zboží.

Nenašli jste odpověď?

Rádi vám pomůžeme:

Zákaznická linka: 607 573 481 

Každý všední den 9:00 - 17:00. 

E-mail:

 objednavky@swisstoner.cz

Dotazy k objednávkám prosíme posílejte na objednavky@swisstoner.cz
Dotazy ke zboží pak do komentářů u produktu.

Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopní pomoci rychleji.

Můžete nás také kontaktovat osobně na naší prodejně na adrese:

Sídlo společnosti

Swiss Toner s.r.o.
Dusíkova 7a
638 00 Brno

IČ: 28313747
DIČ: CZ28313747

Číslo účtu: 6706737001 / 5500 Raiffeisenbank.

 

Registrace v oddílu C 60626 u Krajského soudu v Brně.

 

TOPlist TOPlist TOPlist TOPlist

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení